ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Aγαπητοί φίλοι,

02/2017.

Είχα ......αιώνες να γράψω ....έτσι για τον καημό ας γράψω και για το φινάλε.

Δεν πίστευα ποτέ, εδω και 45 χρόνια, που ερωτεύτηκα το άθλημα που μου έδωσες χαρές, προβληματισμούς, λύπες, πίκρες, νεύρα, απογοητεύσεις, τσαντίλες .............και ένα σωρό διαφορετικά συναισθήματα, ο,τι θα το διέγραφα απο την ζωή μου. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ.

Ευτυχώς τα κατάφερα, με την βοήθεια της οικογένειας μου.

Δυστυχώς ουδείς απο τους γνωστούς και "φίλους" προβληματίστηκε για το γιατί. Είχα την ελπίδα οτι τουλάχιστον θα ήθελαν να ακούσουν, την άποψη μου για κάποια θέματα, να με συμβουλευτούν..............άστο χεχεχε. Να ενδιαφερθούν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ. Ούτε καλημέρα.........Ούτε επίσκεψη τυπική όταν έρχονται να πάρουν τα πιδιά τους απο τον ίδιο χώρο που βρίσκομαι. Είναι φαίνεται μακρυά απο τη πόλη και δεν προλαβαίνουν να δούν για τους τύπους τι κάνει αυτός εκεί πάνω. Τόσο μυαλό που ούτε σαν πελάτη δεν έχουν το μυαλό με με δούν. Με κάτι τέτοιες συμπεριφορές με κάνουν να σκέπτομαι πόσο χαζό για να μην πω τίποτε άλλο, ήμουν που πρόσεχα τα παιδιά τους και προσπαθούσα να τα ενισχύσω. ΚΡΙΜΑ. Κάτι δεν είχα καταλάβει εγώ καλά τόσα χρόνια. ΤΕΣΠΑ.

Το κερασάκι στην τούρτα ................"άντε να μάθεις basket ρε και μετά έλα να πεις..."

Πάω να μάθω και αν αργήσω να γυρίσω.............μην με ψάξετε.

Ευχαριστίες σε όσους με σκέφτηκαν, σε όσους κουράστηκαν μαζί μου για τα παιδιά τους, για την εκάστοτε παρέα. Μακάρι κάποια απο τα εκατοντάδες παιδιά που προσπάθησα να διαπαιδαγωγήσω με τις αξίες που με έμαθαν απο το σπίτι, να λένε καμιά φορά............."είχα κάποτε έναν προπονητή που μας έλεγε κάτι "εξωπραγματικά" τότε που σήμερα με βοηθούν να είμαι καλύτερος σαν άνθρωπος, να βοηθάω όπως και εκείνος και να απολαμβάνω τα ...................μικρά της ζωής.

Εις το επανειδείν............... αγαπητοί.


























Το ιστολόγιο αυτό ξεκίνησε με το σκεπτικό να είναι μια βάση ενημέρωσης και ανταλλαγής προβληματισμών για τους φίλους της ομάδας καλαθοσφαίρισης στην πόλη μας ...........και όχι μόνο.

Ο Αθλητικός Όμιλος Καλαθοσφαίρισης Σπάτων, ιδρύθηκε το 1993 ,από κατοίκους της πόλης, που είχαν αγάπη για τον αθλητισμό και μεράκι με το basket. Η ομάδα λοιπόν αυτή ,ξεκίνησε από την 4η κατηγορία του Πρωταθλήματος της Ένωσης Σωματείων Καλαθοσφαίρισης Αττικής.

Πέρα από την αγωνιστική επιτυχία , η ομάδα μας ,έχει καταφέρει να προσελκύσει το αθλητικό ενδιαφέρον των κατοίκων - γονέων της πόλης μας, αλλά και των γύρω περιοχών

Οι προσπάθειες του εκάστοτε Διοικητικού Συμβουλίου,επικεντρώνονται , αφενός στην καλή πορεία των αγωνιστικών τμημάτων και αφετέρου στην προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού παιδιών στα τμήματα της ομάδας. Η ομάδα έχει αγωνιστικά τμήματα ανδρών, εφήβων, παίδων, παμπαίδων,γυναικών και κοριτσιών. Εκτός από τα αγωνιστικά τμήματα υπάρχουν και πέντε τμήματα mini. Η βασική φιλοσοφία της ομάδας είναι, μέσα από την άθληση και το παιγνίδι , τα παιδιά, να βελτιώσουν την σωματική και ψυχική τους υγεία αλλά και την κοινωνικοποίηση τους. Απώτερος στόχος να εφοδιαστούν με τέτοια στοιχεία, ώστε στο μέλλον να στελεχώνουν την ανδρική ομάδα.


Βασικό μέσον ύπαρξης του σωματείου είναι οι συνδρομές των αθλητών.Αυτές χρησιμοποιούνται για την κάλυψη κύρια των αμοιβών των προπονητών των τμημάτων και την κάλυψη των αναγκών των τμημάτων. Αυτές περιλαμβάνουν,αμοιβές των γιατρών, τα έξοδα προμήθειας αθλητικού υλικού, η πληρωμή της γραμματείας και των διαιτητών των αγώνων, οι μετακινήσεις, οι εκδηλώσεις κ.α. Στηριζόμαστε σε σας τους γονείς για να κάνουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας. Όλα εξαρτώνται από την δική σας διάθεση.



Επιθυμούμε λοιπόν, την ηθική και όχι μόνο υποστήριξη σας. Επίσης, την παρουσία σας τόσο στις προπονήσεις αλλά και στους αγώνες των τμημάτων που αθλούνται τα παιδιά σας, την συμμετοχή σας στις όποιες δραστηριότητες της ομάδας (εκδηλώσεις – ομιλίες – σεμινάρια), την συμπαράστασή σας με όποιο τρόπο μπορείτε (καταβολή συνδρομών, υποβολή και συζήτηση των ιδεών σας για την περαιτέρω ανάπτυξη των τμημάτων, η αξιοποίηση των επαγγελματικών γνώσεων και γνωριμιών σας για την βελτίωση των δραστηριοτήτων και των δυνατοτήτων των τμημάτων) .



Σας ευχαριστούμε, εκ των προτέρων .



ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΠΟΛΥ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ Δ.Σ.ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.



ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΓΙΑ ΣΥΧΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ στο

www.facebook.com/spatabasketball

ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΤΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ στο

www.facebook.com/ΑΟΚ Σπάτων

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ στο

www.spatabasketball.com


ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ.



EYXAΡΙΣΤΟΥΜΕ.



Το ....υστερογραφο.........στην αρχη.

...."Στο ιδιο εργο θεατες, εσυ και εγω τραγουδιστες, φανατικοι της πιο φευγατης εξουσιας. Αυτο το εργο ειναι παιγνιδι φαντασιας....Στο ιδιο παντα σκηνικο και στης ψυχης τον πανικο.....αποψε πνιγομαι χρειαζομαι αερα...............θελω να αρχισω απο δω αλλιως τα πραγματα να δω..........να πω στον κοσμο μια δικη μου ..........Καλημερα"



ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ...ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΟΙ

Ναι αμε΄......................11/2014



ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ .......ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

WWW.COACHBASKETBALL.GR







Μεχρι τωρα εχουμε................επισκεψεις.

Καλως ηρθατε στην σελιδα μας.

Η εγγραφή σας, σαν "αναγνώστης" ειναι σηματική για μας. Τα σχόλια σας είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για να είναι ουσιαστική και αμφίδρομη η επαφή.

Η ανάγνωση ΜΟΝΟ δεν είναι αρκετή

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ .......ΣΧΕΤΙΚΑ

Σκεψεις και αποψεις για τεχνικα θεματα και αλλα που εχουν σχεση με τους αθλητες, προπονητες। Θα εχουμε και θεματα που εχουν ψαξει,βρει, δημοσιευσει αλλοι γνωστοι, φιλοι, ειδικοι με το αθλημα μας।Με την αδεια τους, οσο μπορουμε ή αναφορα απο το που τα αλιευσαμε।

18 σχόλια:

  1. Ρύθμιση αγωνιστικού άγχους


    ΠΗΓΗ: http://psychinfo.gr/?p=332

    By Λίνα Ψούνη
    Το άγχος στον αθλητισμό οφείλεται συνήθως στο φόβο του αποτελέσματος του αγώνα. Πολλές φορές οι αθλητές είχαν βιώσει κάποια αποτυχία στο παρελθόν, την οποία συνδέουν με το άγχος. Άλλες φορές αισθάνονται ότι δεν έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα ή τους φοβίζει το επίπεδο των αντιπάλων. Πολλοί αθλητές αναφέρουν ότι τους αγχώνουν οι θεατές, ο προπονητής, οι γονείς τους και γενικότερα άτομα του περιβάλλοντός τους με τις απαιτήσεις που έχουν από αυτούς. Γενικότερα το άγχος προέρχεται από τις αρνητικές σκέψεις των αθλητών, τη μειωμένη αυτοπεποίθηση και την εστίαση στο αποτέλεσμα.
    Από την αντίθετη πλευρά του άγχους, η απάθεια και η πλήρης χαλάρωση έχουν επίσης αρνητικά αποτελέσματα στην απόδοση του αθλητή. Η αθλητική ψυχολογία υποστηρίζει ότι το άγχος σε ένα αγώνα μπορεί να αποδειχτεί ωφέλιμο. Ένας καλός αθλητής την ένταση που νοιώθει από το άγχος μπορεί να τη μετατρέψει σε ενέργεια για τον αγώνα. Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες μέτρια επίπεδα άγχους και διέγερσης ενισχύουν την αθλητική απόδοση. Βέβαια τα ωφέλιμα επίπεδα άγχους διαφέρουν από αθλητή σε αθλητή και από αγώνισμα σε αγώνισμα. Δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι για όλους ευνοϊκό το μέσο επίπεδο άγχους.
    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουν οι αθλητές για να ελέγξουν το άγχος τους είναι να αναγνωρίσουν τα συμπτώματα. Τα συμπτώματα αυτά μπορεί να είναι σωματικά όπως ταχυκαρδία, τρέμουλο, αύξηση ρυθμού αναπνοής, στομαχικές διαταραχές και εφίδρωση. Μπορεί να είναι ψυχολογικά, όπως ανησυχία, ανικανότητα συγκέντρωσης, σύγχυση και αρνητικές σκέψεις. Τέλος μπορεί να παρατηρηθούν αλλαγές στη συμπεριφορά όπως γρήγορη ή αργή ομιλία, δάγκωμα των νυχιών, γρήγορες κινήσεις των ποδιών και σύσπαση μυών. Κάποιοι αθλητές μπορεί να έχουν διαφορετικά συμπτώματα από αυτά που αναφέρονται παραπάνω. Η παρατήρηση από τους ίδιους αλλά και από τους προπονητές, γονείς και συναθλητές θα βοηθήσει στην αναγνώριση των συμπτωμάτων του άγχους.
    Ο αθλητής πριν τον αγώνα κατανοεί τα συμπτώματα που προκαλούνται από το άγχος του και τα δέχεται ως φυσιολογική προετοιμασία του σώματος για τον αγώνα. Τις μέρες πριν τον αγώνα, μπορεί να εξασκηθεί νοερά προετοιμάζοντας το μυαλό του για το τι θα αντιμετωπίσει διάρκεια της ημέρας του αγώνα. Μπορεί να φανταστεί όλη τη διαδικασία από το πρωινό ξύπνημα, την είσοδο στο κολυμβητήριο, το ζέσταμα κτλ Επίσης η νοερή εξάσκηση πρέπει να πραγματοποιείται και ξεχωριστά για το κάθε αγώνισμα.
    Λίγο πριν το αγώνισμα μπορεί να χρησιμοποιηθούν τεχνικές χαλάρωσης με βαθιές αναπνοές. Μεγάλη προσοχή πρέπει να δίνεται στις σκέψεις που κάνει ο αθλητής πριν το αγώνισμα του. Για παράδειγμα α) δεν πρέπει να σκέπτεται το αποτέλεσμα ή τους αντιπάλους αλλά να εστιαστεί στην δικιά του απόδοση, β) δεν πρέπει να σκέπτεται και να αναλύει τα λάθη κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, γ)πρέπει να εστιάζει την προσοχή στην τακτική που θα ακολουθήσει, δ)μπορεί να «μιλάει» στον εαυτό του χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις, ε) μπορεί να φανταστεί παλαιότερες επιτυχίες για να τονώσει την αυτοπεποίθηση του.
    Τέλος μετά τον αγώνα μπορεί να γίνει ο απολογισμός των σκέψεων, πράξεων και συμπεριφορών που βοήθησαν την απόδοση και αυτών που είχαν αρνητικό αποτέλεσμα. Για την ενίσχυση της ψυχολογίας του αθλητή η εστίαση πρέπει να γίνεται περισσότερο στα θετικά στοιχεία των σκέψεων και της συμπεριφοράς. Τα αρνητικά στοιχεία μετά από παρατήρηση πρέπει σταδιακά να αντικατασταθούν και να εξαλειφθούν. Ακόμα όλες οι παραπάνω εφαρμογές μπορούν να δοκιμάζονται και να εφαρμόζονται στη προπόνηση έτσι ώστε να αναπτύσσονται καλύτερα και με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
    Αναρτήθηκε από STARENTZIS SAKIS στις Δευτέρα, Απρίλιος 12, 2010 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παρακίνηση αθλητών



    Ο προπονητής είναι το ποιό σημαντικό άτομο στην καριέρα των αθλητών είτε πρόκειται για πρωταθλητισμό είτε για αθλοπαιδιές και φυσική κατάσταση. Ο πρωταρχικός στόχος κάθε προπονητή πρέπει να είναι η παρακίνηση των αθλητών για συμμετοχή και σωστή προπόνηση. Για την επίτευξη αυτού ο προπονητής πρέπει:
    1. να συναντάει και να συζητάει με κάθε αθλητή χωριστά
    2. να ορίζει μαζί με τους αθλητές τους στόχους τους
    3. να παρακολουθεί με τους αθλητές τη πραγματοποίηση των στόχων
    4. να γνωρίζει τα συναισθήματα και τη γνώμη των αθλητών του
    5. να γνωρίζει την ικανοποίηση του κάθε αθλητή από την προπόνηση
    6. να τονίζει τη προσωπική βελτίωση του κάθε αθλητή
    7. να προσέχει τον τρόπο επιβράβευσης και τιμωρίας των αθλητών
    8. να προσπαθεί να αυξάνει την αυτοπεποίθηση των αθλητών
    9. να αναγνωρίζει την πιθανότητα λάθους
    10. οι αθλητές να γνωρίζουν τα αίτια για τις αποφάσεις του προπονητή
    11. να βρίσκει κίνητρα για τη καλύτερη συμμετοχή σε κάθε προπόνηση
    12. σε περίπτωση αμειβόμενων αθλητών να τεθούν συγκεκριμένα κριτήρια


    ΠΗΓΗ: http://psychinfo.gr/?page_id=171
    Αναρτήθηκε από STARENTZIS SAKIS στις Δευτέρα, Απρίλιος 12, 2010 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ τροφη για ολους οσους ψαχνουν και ψαχνονται.

    http://www.psychinfo.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία πραγματικά όλα αυτά .
    Είναι η πιο δημοκρατική μορφή άθλησης και προπονησης και οι απαιτήσεις είναι πολλές .Τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και ομαδικό.
    Μπορεί να λειτουργήσει στον παρόν αυτό το σχήμα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγορι μου ετσι στηνουμε την ομαδα. Κυριε προπονητα αυτα θελουμε να κανεις στην ομαδα θελεις να ερθεις???
    Υπαρχει ανθρωπος - ανθρωποι που θα προσεχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αυτο το κομματι.

    Ευχες και στα δικα σας.:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακομη ενα αρθρο απο την κ.Ψουνη και στο http://psychinfo.gr/?page_id=181

    ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

    Η στήριξη των αθλητών από τους γονείς είναι αν μη τι άλλο καθοριστική. Πολλοί προπονητές ζητούν από τα παιδιά να μη συζητούν καθόλου περί προπόνησης και περί αγώνων στο σπίτι τους καθώς παρουσιάζουν τους γονείς αδαείς. Αυτό όμως είναι αδύνατο. Όσο και εμπιστεύεται ο γονέας τον προπονητή δεν μπορεί να απέχει εντελώς από την αγωνιστική εξέλιξη του παιδιού του.

    Οι γονείς των αθλητών παρακινούν τα παιδιά τους στον αθλητισμό και δημιουργούν προσδοκίες επιτυχίας. Σύμφωνα με έρευνες οι πεποιθήσεις των γονέων επηρεάζουν σημαντικά την αυτοεκτίμηση του παιδιού αλλά και την εξέλιξή του. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η ενθάρρυνση από τους γονείς μπορεί να αυξήσει την παρακίνηση του παιδιού για τη συμμετοχή στον αθλητισμό αλλά μπορεί να έχει και τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα δηλαδή η ενθάρρυνση αυτή να αποκτήσει την μορφή πίεσης.

    Από τα πρώτα βήματα των παιδιών οι γονείς θα πρέπει να συνεργάζονται με τους προπονητές έτσι ώστε να γίνεται ενημέρωση για το άθλημα και τις απαιτήσεις του. Ένας σωστά ενημερωμένος γονιός μπορεί να βοηθήσει την αθλητική εξέλιξη του παιδίου. Συγχρόνως σε συνεργασία γονιού- προπονητή θα πρέπει να ορίζονται οι ηθικές και οι ανήθικες συμπεριφορές στα πλαίσια της ομάδας. Επίσης η αποδοχή και επιβράβευση των ηθικών συμπεριφορών θα πρέπει να κινείται στην ίδια κατεύθυνση από γονείς και προπονητές.

    Η ίδια τακτική πρέπει να εφαρμοστεί και στον προσδιορισμό των στόχων. Τα παιδί που κατευθύνεται διαφορετικά από τον προπονητή και διαφορετικά από την οικογένεια του σίγουρα θα έχει αμφιβολίες για το ποιος θα είναι ο τελικός του στόχος και για το πώς θα κινηθεί για να τον επιτύχει. Πρέπει να καθορίζονται στόχοι περιγραφικοί και όχι στόχοι αποτελέσματος. Έτσι το παιδί θα ξέρει ακριβώς τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος και δεν θα του ζητιέται γενικά να βγει πρώτο, πράγμα που μπορεί να είναι ιδιαίτερα στρεσογόνο. Και εδώ λοιπόν είναι πολύ σημαντική η συνεργασία γονέα με προπονητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαιρομαι που με αγνοια κινδυνου εκ μερουσ μου, δημιουργηθηκε ενας κοινος τοπος οπου θα μπορουμε ολοι οι coach να κλεβουν!!!! ο ενασ απο τον αλλο, χωρισ κομπλεξ και εγωισμους,

    αν δεν ρωτησω δεν θα μαθω ποτε

    ευελπιστω να υπαρχει αμφιδρομος διαυλος επικοινωνιας.ολοι μας το εχουμε αναγκη.

    τα ξαναλεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν χωνεψουμε οτι εχουμε κοινο στοχο, που ο καθενας τον κυνηγαει με την δικη του οπτικη,τοτε καθε καλοπροαιρετη κινηση μονο βοηθεια δινει.

    Μεταξυ μας Σακη θα παιζουμε σαν την ομαδα που φανταζομαστε και δουλευουμε. Θα δινουμε πολλες assist, με ολα οσα σημαινει η λεξη, γιατι ετσι ξερουμε οτι κανουμε δυο,τουλαχιστον, ευτυχισμενους.

    Παντως σκεπτομαι συνεχεια τι ευλογια ειναι τι διαδυκτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακομη μια "βοηθεια" για βελτιωση,ολων των επιπεδων των παικτων αλλα και προπονητων.
    Αν δεν μας πλακωσει η κ.Ψουνη θα ειναι ευτυχημα....

    ΝΟΕΡΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ.(απλη,ευκολη και ......ξεκουραστη για ολες τις ωρες)

    H νοερή εξάσκηση είναι η φανταστική επανάληψη μιας φυσικής δεξιότητας, χωρίς όμως την εκτέλεση των φυσικών κινήσεων. Πολλοί ερευνητές αναφέρουν ότι η νοερή εξάσκηση χρησιμοποιεί νευρογνωστικούς μηχανισμούς κατά την προετοιμασία και εκτέλεσης κίνησης. Οι επιδράσεις της νοερής εξάσκησης στον αθλητισμό ως προς την μεγιστοποίηση της επίδοσης, έχουν μελετηθεί εκτενώς στην ψυχολογία.

    Υπάρχουν 2 είδη νοερής εξάσκησης. Η εξωτερική, στην οποία ο αθλητής φαντάζεται ότι παρακολουθεί εξωτερικά την εκτέλεση των κινήσεων και η εσωτερική στην οποία ο αθλητής φαντάζεται ότι πραγματοποιεί τις κινήσεις. Έχει βρεθεί ότι ανάλογα με τον τύπο της νοερής εξάσκησης διαφέρει η ενεργοποίηση του εγκεφάλου. Επειδή η νοερή απεικόνιση χρησιμοποιεί τους ίδιους νευρικούς μηχανισμούς με τις πραγματικές κινήσεις, φαίνεται λογικό ότι οι κεντρικές αλλαγές που παράγονται κατά την νοερή απεικόνιση επιδρούν στην κινητική δραστηριότητα.

    Η χρήση νοερής εξάσκησης είναι αποτελεσματική στην μεγιστοποίηση της απόδοσης των αθλητών. Η νοερή εξάσκηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκμάθηση, την εξάσκηση και τελειοποίηση μιας κινητικής ικανότητας. Επίσης η νοερή εξάσκηση είναι αποτελεσματική, στο χτίσιμο της αυτοπεποίθησης, στη βελτίωση της αυτοσυγκέντρωσης, στην παρακίνηση των αθλητών και στον έλεγχο του στρες. Έχει βρεθεί ότι οι ελίτ αθλητές χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο τεχνικές νοερής εξάσκησης από τους αθλητές χαμηλότερου επιπέδου. Η νοερή εξάσκηση που χρησιμοποιούν οι ελίτ αθλητές έχει βρεθεί ότι είναι πολύ πιο ζωντανή από τη νοερή εξάσκηση που χρησιμοποιείται από τους απλούς αθλητές.

    Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι η νοερή εξάσκηση μπορεί να επιφέρει φυσιολογικές αλλαγές που βελτιώνονται με την κινητική προπόνηση, όπως η μυϊκή δύναμη και η ταχύτητα. Σε γενικές γραμμές η νοερή εξάσκηση είναι πιο αποτελεσματική από την πλήρη ακινησία, βέβαια δεν είναι τόσο αποτελεσματική όσο η φυσική εξάσκηση. Βασιζόμενοι στις φυσιολογικές επιδράσεις της νοερής εξάσκησης πολλοί ερευνητές προτείνουν την εφαρμογή στην αποκατάσταση τραυματισμών και σε νευρολογικές παθήσεις. Προτείνεται η νοερή εξάσκηση να χρησιμοποιείται παράλληλα με την φυσική εξάσκηση του αθλήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταζεστε να ειχαμε πολλους τετοιους γονεις με αντιστοιχα παιδια......

    Απολαυστε....!!!!!!!!


    http://xanthibasket.blogspot.com/2009/11/blog-post_23.html

    Ευχαριστιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το σχολιο του
    "βαρβαρου" για το θεμα που εχουμε δεν χρειαζεται εξηγηση νομιζω.
    Αν εχεις κατι σχετικο να πεις γραψτο αλλιως θα σε παρακαλουσα να μην γραφεις ασχετα σχολια.
    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια καλησπέρα από τα βόρεια .
    Πιστεύω να απόλαυσες το άρθρο του χαζομπαμπά και φίλου Θεόδωρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαθήκαμε Άγγελε.
    Μια καλημέρα και αν όλα είναι καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΩΩΩΩΩΩπ εδω ειμαστε.......λεμε οτι γεμισαμε τις μπαταριες για τον δυσκολο χειμωνα που ερχεται. Μακαρι να εισαστε ολοι υγιεις.

    Τουρνουα Ακροπολις 2010 εθνηκη ομαδα. ΤΟ μπασκετ που ζηλευω.Πιστευω στην προσπαεια εφαρμογης του απο ΟΛΟΥΣ σε καθε επιπεδο. Ανδρικη ομαδα με μεσω ορο υψους 1.85 τι διαφορετικο μπασκετ μπορει να παιξει. Ποσο μαλλον για παιδικο και εφηβικο που τα παιδια εχουν πολυ μικροτερο μεσω ορο υψους.ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ δηλαδη. Ακου 5αρι στο παιδικο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λέω κάποια στιγμή να κατέβω στα μέρη σου .Ελπίζω μετά την έναρξη της Α1 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eυστοχα παντα επικαιρα αρθρα.

    http://www.basketblog.gr/pages/ViewContent.aspx?l=1&e=i&p=3&i=56939&t=1&c=100124&w=0&m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΔΙΕΥΚΡΥΝΗΣΗ

    http://www.coachbasketball.gr/2010/09/sport24gr.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή